joi, 14 aprilie 2016

L’armoire Dessinee –atelierul sufletului meu


Terminasem facultatea  si a urmat firesc primul job, program zilnic, bani putini, timp liber mai deloc si in plus trebuia sa fiu si recunoscatoare ca am unde munci😊Am refuzat si inca refuz aceasta teorie.De fapt mereu am fost o fire rebela si am facut ceea ce mi-a placut, bineinteles fara a face excese, iar trecerea de la o viata lipsita de griji la o viata “responsabila” a fost a naibii de grea, insa pe de alta parte a reprezentat un impuls pentru a-mi urma pasiunea.

De mica am fost o fire creativa si mama a contribuit foarte mult la dezvoltarea acestei laturi, pot spune ca aveam cele ma fistichii rochite create la ateliere de moda sau diverse croitorese pricepute . Cu timpul mi-am dezolvat aceasta latura creativa, insa nu suficient de mult incat sa imi dau seama din liceu ca aceasta cale ar trebui sa o urmez. Dar cum niciodata nu e prea tarziu pentru indeplinirea visurilor, la indemnul prietenelor am inceput sa creez hainute . Am gasit in Laura, o partenera determinata si hotarata si impreuna am pus bazele afacerii noastre de suflet care reprezinta oaza noastra de liniste si inspiratie.

Asa s-a nascut L’armoire Dessinee iar astazi dupa 3 ani pot spune ca proiectul meu a facut primii pasi, a crescut frumos, s-a  dezvoltat treptat, s-a maturizat si cel mai important lucru a adus zambet si satisfactie in randul clientelor noastre.  Lucram cu frumosul si implicit cu oamenii frumosi, aceasta fiind de fapt si cea mai mare implinire. Mi-am facut prietene, am cunoscut oameni de calitate si continui sa ma bucur in fiecare zi de tot ceea ce inseamna frumos.

Asadar recomandarea mea este sa va urmati visul, chiar daca asta presupune si sacrificiu .O facem pentru noi, pentru sufletul nostru iar de aici ne luam energia, puterea de munca, implinirea si determinarea. Pana la urma viata este prea frumoasa sa o traim din obisnuinta si ‘’pentru ca asa trebuie’’. La final, cand se va trage linie, e important sa nu ramanem cu intrebarea ‘’Pentru mine ce am facut!?”


Aici regasiti link-ul atelierului si am ales cateva poze care ne reprezinta creatiile😊
https://www.facebook.com/atelierlarmoire/





Daca sunteti in Bucuresti vin cu o recomandare de weekend si anume targul 100% Romanesc a carui gazda este Andreea Esca.

https://www.facebook.com/events/539027369608938/



Va asteptam la targ cu creatii 100% romanesti😊!

Cu drag,
Ioana





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu