miercuri, 27 aprilie 2016

Coldplay

Aveti vreun artist preferat pentru care sa fiti in stare sa mergeti pana la capatului pamantului?
Eu i-am gasit si de atunci am devenit addicted:)

Cum i-am descoperit?
Septembrie 2008, eram cu fratele meu in masina in drum spre Suedia, innoptam in Praga si el entuziast "Ioana , Coldplay canta peste 2 zile in Praga!", eu eram total depasita de subiect si il intreb cine mai sunt si astia :) ? Am fost de indata pusa in tema , asa am aflat pentru prima oara ca "Talk" si "Clocks" apartin acestei trupe.
Recunosc ca din acel moment am inceput sa ascult din cand in cand dar fara a face neaparat o pasiune din asta.

Septembrie 2009, am programat un last minute  pe Costa Brava si cum am o pasiune in a imbina utilul cu placutul, obisnuiesc ca atunci când vizitez un loc nou, sa ma bucur de un spectacol bun, un concert deosebit, un musical sau orice eveniment inedit. Norocul meu a fost Viva la Vida Tour susținut de Coldplay in Barcelona. Am zis WOW , ai mei sunt :), si au fost ai mei pret de cateva ore iar de atunci vibreaza in mine again and again.
E al naibii de placut sa nu ai asteptari, sa te lasi surpinsa iar la final sa devii dependenta de acest fenomen. Pur si simplu eram in extaz si fiecare parte a corpului vibra pe muzica lor. Mi-am dat seama din acel moment ca nu caut adrenalina in saltul cu parasuta sau alte sporturi extreme, eu doar am nevoie de Coldplay pentru energie, fericire, extaz, viata.
Barcelona 2009
Inca nu imi vine sa cred ca am fost aici, atunci, si o sa raman mereu cu imaginea zecilor de mii de fani spanioli care efectiv au explodat pe Viva La Vida, sunt cei mai frumosi, mai vii si plini de viata!!!

A doua intalnire cu preferatii mei, s-a petrecut in  mai 2011, cand ne-am adunat 4 fete cucuiete, dornice sa se bucure de un maraton de muzica buna Pinkpop Festival -Landgraaf Olanda, 3 zile de concerte extraordinare cu artisti pe masura printre care Kings Of Leon, Graffiti 6, Elbow, Foo Fighters, Hurts, 30 Second to Mars si multi alti artisti consacrati insa apogeul a fost bineinteles, Coldplay.

 
Pinkpop Festival 2011

 

Si uite asa am bifat o noua implinire , un concediu minunat alaturi de prietene dragi, distractie pe cinste, muzica buna, zambete, fericire si multa multa voie buna:)

Si daca nu ma credeti, eu zic sa va aruncati o privire la aceasta filmare. Eu m-am declarat si ma declar megaimplinita pt ca been there done this!

                                                                                                                    
 

Si pentru ca imi traiesc viata ca o aventura, si pentru ca i have ''A head full of dreams", imi doresc ca si anul acesta sa ma las surprinsa. Sper sa-mi si iasa:) 







Ultimul album ''A head full of dreams" este pentru mine, pentru tine, pentru visatorul din mine si din tine si merita din plin ascultat live. Astept acea zi minunata "Amazing day"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu