miercuri, 13 aprilie 2016

Let me introduce myself:)

Salut,

Cand esti inconjurata de multi prieteni care te impulsioneaza sa impartasesti cu ei ideile tale, nu iti ramane decat sa te conformezi , sa iti iei laptopul in brate si iata sa iti faci propriul blog!
Asadar let me introduce myself:)
Sunt Ioana ,ziua bancherita , seara dizainerita:) si in timpul liber calatoare prin lumea mare.
Mereu o fire pragmatica, scrisul a fost mereu dusmanul meu ,asadar o sa va rog sa nu faceti analiza pe text, ci sa luati esenta articolelor viitoare.
Si pentru ca sunt o fire altruista, am zis sa nu tin pentru mine atatea idei, amintiri , cugetari ,impresii de calatorie si multe alte lucruri care pot trezi interesul vostru.
Prin urmare mi-as dori sa pot sa impartasesc cu voi idei de vacanta, planuri de weekend, imi doresc sa va tin la curent cu evenimente interesante, fetelor, sa va fac propuneri de fashion , am o gramada de idei de cadouri si multi multi prieteni talentati care abia asteapta sa impartaseasca cu voi proiectele lor:)
Stay tuned!:)

Cu drag,
Ioana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu